vineri, 1 iulie 2011

Setul special . :)

 Buna ,

            Iate uite că s-a facut seară si eu incă nu am postat nimic , dar cu o intarziere ( î-mi cer scuze pentru intarziere )  . Am sa vă prezint un set facut pentru sora mea :D care luna trecuta  a facut o varsta  frumoasa . Acesta e setul






                                                        Dar nu am doar atat pentru voi , am sa v-ă prezint si inca cateva perechi de cercei , precum
                                   

                                                       Catelusi simpatici.
                                                         Libelulă maronie .
                                                              Floricele rosii .
                                                   Cireșele fericite .
                                             Portocale dulci .
                                                    Cerceluși incantați .
 
                                                     Cercei lungi floricele maro .
 
Cerceluși albaștri cerculețe  .
                                              
                                                    Cercei floare alba .
                                                           Cercei din agrafe de hartie .
                                                                    Pe curand , Teo .



          Daca vă place ceva si sunteți naerabdatori si dornici să cumpărati puteti să comandati si prin e-mail la YO_TU_YO_TU96@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu